GÜNÜN MANŞETLERİ


Emeklilikte Yaşa Değil de Prime Takılanlar İçin 'Müjdeli' Yazı!..

Emeklilikte Yaşa Değil de Prime Takılanlar İçin 'Müjdeli' Yazı!..

23.11.2012 17:05:08

Anayurt Gazetesi yazarı Murat Polat, Faruk Çelik'in Emeklilikte Prime Takılanları sevindirecek bir çalışma icinde olduğunu yazdı. Emeklilikte yaşa takılanlar isyanda...İste Emeklilikte Yaşa Takılanları üzecek prime takılanları ise sevindirecek o yazı...


Faruk Çelik, Bakanlar Kurulu’na sevk edeceğiz dedi!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik Müjdeyi verdi emekli yaşını dolduran prim eksiği olanların durumunu bakanlar kurulunda görüşeceğiz dedi.
TBMM Plan ve Bütçe komisyonunda Çalışma ve Sosyal Güvenlik bakanlığının bütçesi görüşüldü,
Muhalefet Milletvekilleri plan ve Bütçe komisyonunda emekli yaşını dolduran ve prim eksiği olanların sorunlarını gündeme getirdi ve hatta bununla ilgili kanun teklifleri verildigini söyledi,
Muhalefet Milletvekillerinden MHP Manisa Milletvekili Erkan Akçay, Ankara Milletvekili İzzet Çetin ,BDP Milletvekili adil Kurt ve diger Milletvekilleri Plan ve bütçe komisyonunda söz alarak emekli yaşını dolduranların sorunlarını dile getirdi,
TBMM Plan ve Bütçe komisyonunda Bakan Faruk Çelik’e sordum emekli yaşını doldurup prim eksigi olanların durumu ne olacak diye…
Sayın Bakan Çelik onlardan bu yaştan sonra bir şey beklemiyoruz onların emekli olması için geriye dönük bir borçlanma yapabiliriz dedi ve bu konuyuda bakanlar kuruluna sevk edeceğini söyledi.
Çalışma Bakanı Faruk Çelik’in bu açıklaması binlerce emekli olacak kişiyi sevindirdi.
Bakan Çelik ayrıca 2000 yılından önce vergi mükellefi olan esnafların hizmetlerinin tekrar saydırması için bir çalışma başlatacağını ve onu da bakanlar kuruluna sevk edecegini söyledi.
Çalışma Bakanı Faruk Çelik’i çok iyi tanırım sözünde duran ve saygın bir politikacıdır. Söz verdimi yapar söz vermediği şeyi söylemez onun dürüstlügü kamuyunda takdirle karşılanıyor.
SGK Kurum Başkanı Fatih Acar bey de bu konulara sıcak bakıyor gerekli çalışmayı yaptığını söylüyor bize yeterki talimat verilsin geregini yaparız diyor.
Başarılı ve Çalışkan bir bürokrat olan Kurum Başkanı Fatih acar’ın kurumdaki başarıları da gözden kaçmıyor,
Şimdi emekli yaşını dolduranlar çalışma bakanı Faruk Çelik’in bu yasayı bakanlar kuruluna ne zaman sevk edeceğini merakla bekliyor.
BAKAN ÇELİK YAŞA TAKILANLARA UMUT VERMEDİ.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, emeklilikte yaş ve prim gün sayısı kriterleri olduğunu belirterek, şunları söyledi.
‘’Bu bahsettiğiniz kişiler, büyük ihtimalle genç insanlar. Neden, 20 yıl prim günü dolmuş, yaşı 41-42. Diyorsunuz ki bu vatandaşı 42 yaşında emekli edin. Emekli etmesek ne oluyor, en geç 49 yaşında emekli oluyor. 1-5 yıl arasında değişen bekleme süreleri vardır bunların büyük ihtimalle. Bizim sistemimizden şikayet ettiğimiz konu zaten buydu. Şu anda arkadaşların söyledikleri 1999 yılında çıkan yasa gereği kademelendirme dönemiyle ilgili tartışmalar yapılıyor ya, kamuoyunda. ‘Efendim yaş yükseltilecek mi’ falan diye. Bu tartışmalar neden yapılıyor-
Bu kademelendirilme süresi Anayasa Mahkemesi’ne götürülmüş ve bu şekilde tescil edilmiş. Bu şekilde 20 yıla sabit. Belki 2036’ya kadar devam edecek 60 yaş emekliliğini bugünden yine 40 yaşa çekecek olursak, yani zar zor kurduğumuz, dünyanın hiçbir yerinde olmayan 40 yaş emekliliğini tekrar ikame edecek şekilde düzenleme yapacak olursak, inanın bırakın iktidarı, muhalefet olarak da kamuoyunda söyleyecek bir şeyimiz olmaz. Açık söylüyorum. Bu konuları Meclis’te de konuşurken ben diyorum ki, suskunluğumuz oradan kaynaklanıyor. Bu konuları biz politika konusu, tartışma konusu yapmayalım.’’








Etiketler : Emeklilikte Yaşa Takılanlar, Murat Polat, Faruk Çelik

YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYIN

Bu yazıya yapılan yorumlar

Ahmet / SAMSUN
29 Kasım 2012 Perşembe - 19:40

Arkadaşıma teşekkürler biz hep böyle durursak biz 1999 yasasını değiştirdik sizler emekli olun demezler bizlerinde gayret göstermemiz gerekiyor bakın bu gün meclisin arka bahcesinde bir vatandaş ağaca cıktı sesini duyurdu biz ise elimizden alınan hakkımızı istiyoruz bundan doğal ne var

AHMET / KAYSERİ
29 Kasım 2012 Perşembe - 10:38

ARKADAŞLAR YANLIŞ YORUM YAPMASINLAR 1999 YILINDAN ÖNCE İŞE BAŞLAYIP BAYANLAR 20 YIL VE 500P0 İŞGÜNÜ ERKEKLER 25 YIL 5000 İŞ GÜNÜNÜ DOLDURANLAR İÇİN GEÇERLİ SAYGILAR

ADELET SAMSUN / SAMSUN
28 Kasım 2012 Çarşamba - 20:38

Arkadaşlar bizler böyle gidersek cok daha bekleriz oturduğumuz yerde bu işler olmuyor gelin hep beraber olalım.Meclisin önünde miting yapalım.Lütfen BİRLİK olalım !!!

yorgun adam turgay / ist
28 Kasım 2012 Çarşamba - 16:03

kardeşim kimsede organize yok istanbulda miting olsun diyorlar daha üçkişi bir araya gelemiyor sanal alemde millet bülbül kesiliyor kardeşim bu işi organize edecek birileri var biliyorum miting yapalım deniyo ama nezaman hangi gün hangi tarihte saat kaşta yeri neresi kimsenin ilgilendiği yok sadece millet kavede iş yerinde birbirini teselli edip günü kurtarıyor vallaha bu böyle giderse bizler daha çok sanal alemde hayel kurarız

Zeliha TARLACI / Ankara
28 Kasım 2012 Çarşamba - 15:27

Yaşa takılanlar için değil ama prim eksiği olanlar için çalışma var.Toplu para ödeyecekler ve daha maaşlarını belkide alamadan ölecekler yada daha az süre ile maaş alacaklar.Devlet bile ne zaman öleceğinin hesabını yapıyor, ne acıdırki bu böyle.Bize sırtımızdan vurulan bu hançeri çıkaramadık yıllardır, kendi ellerimiz ile oy verdiğimiz vekillerin bize vurduğu bu darbeyi söküp atamıyoruz, ne yazıkki...

BİLAL YILMAZ / kocaeli
27 Aralık 2012 Perşembe - 09:56

bakan çelik diyorki 4-5 yıl vurdu diyor bana 15 yıl vurdu engeç 48-49 yaşında emekli olacaklar diyor ben 54 yaşında olacagım 1993 yılında sgk lı oldum

abdurrahman /
27 Kasım 2012 Salı - 23:13

syn. faruk çelik o makamda oturupta hak edilmiş hakları vermazseniz adeleti bir yönetim bir yönetim sergilemiş olamazsınız. biz yaşa takılanların hakkını vermedikçede adeleti sağlamış olamazsınız çünkü anayasada kazanılmış haklar elden alınamaz diyor biz yaşa takılanların hakkını vermezseniz ahirette iki elim yakanızdadır bilesinizz !!!

HÜLYA / bursa
27 Kasım 2012 Salı - 21:15

5-10 yıl ÇALIŞAN EVDE OTURAN GE

Ahmet samsun / samsun
27 Kasım 2012 Salı - 16:43

arkadaşlar ben diyomki aclık girevine gidelim

/
27 Kasım 2012 Salı - 11:49

Prim yatırmayana prim yatır emekli ol diye kanun çılarmaya çalışıyorlar.Prim yatıranlara ise bekle diyorlar nasıl bir mantıktır.Şunu anlıyoruz o zaman Prim yatırmayarak veya kaçak çalışarak dürüst insanların haklarını gasp edenler karlı çıkıyor bu işten Yani aynı kaçak olanların peşinden koşma yakaladığından nesi varsa s(d)onuna kadar al mantığı.

imran / istanbul
27 Ocak 2014 Pazartesi - 20:18

Yaşı dolupta prim günü eksik olan yinede 1000 eksik emekli olabilirmi

akgül /
26 Aralık 2012 Çarşamba - 19:42

ben 52 yaşındayım 3035 gün ssk'ım var. bagkurda geri dönük ödeme var sskda neden yok? bu yaştan sonra nerede çalışacağız sayın bakan. lütfen geri dönük ödemeyi arz ederim.

hakan / izmit
26 Kasım 2012 Pazartesi - 22:47

bu habere başlık yazan arkadaşıma;
sen habercilik değil gidip başka iş bul kendine111111111

mehmet / karaman
26 Kasım 2012 Pazartesi - 22:15

25yılçalıştım8700pirimimvar1964doğumluyumniçinemekliolamıyorum

MURAT05 / izmir
26 Kasım 2012 Pazartesi - 15:42

bakan faruk çelik e bir sorum var.kaç yaşında emekli olmuş.yazıda bahsettiği etik ilkelere uygun mu?uygun değilse emekliliğini iptal ettirmeyi düşünüyor mu?sadece faruk çelik değil, erdoğan,gül,kılıçdaroğlu,bahçeli ve tüm meclis için bu sorum.bizi yolunacak kaz gören bu zihniyet,yolduklarından kendilerine rahat bir yastık yapıp emekliliklerinin tadını mı çıkaracaklar.bu gasplar zehir olarak midelerinden gelmeyecekse çoluk-çocuğundan da mı çıkmayacak diye düşünüyorlar.tek ittifak ettikleri kendi maaş zamları.

umut41 / kocaeli
26 Kasım 2012 Pazartesi - 13:19

Sanırım benden kaynaklanan hatadan dolayı Yorumun devamı çıkmamış...
Sn.Bakanım , Eleman arayan İşverenlere de rica etseniz ilan verirken yalnızca genç leri değilde orta yaşlı insanlar içinde işe alma yaşını max 30 dan ,44 de çıkarsalar iyi olur.Ayrıca belki sizin için önemli değil ancak Bugüne kadar gönül rahatlığıyla oy verdiğim AK Partiye bundan sonra oy vermeyeceğim...Benim şuan için bir işim var ancak işşiz olan EYT mağdurları çok.Ve bizlerinde işsiz kalmayacağını kimse garanti edemez.

Taner / Ankara
26 Kasım 2012 Pazartesi - 13:04

Haber yazarı bu yazıyı yazarken Niye yaşa takılanlar için müjdeli haber diye başlık atıyorsun. Bu haberin başlığı yaşı doldurmuş prim eksiği olanlarlar için müjdeli haber deseydin.
Arkadaşlar bu haber yaşa takılanlar için değil. Önümüzdeki seçimlerden sonra yaşa takılanlara 5 yıl takacaklar şimdi 5 yıl takamazlar seçimde çok oy kaybeder.

AHMET /
26 Kasım 2012 Pazartesi - 11:28

ARKADAŞLAR OYALAMA POLİTİKASI DEVAM EDİYOR

Umut41 / Kocaeli
26 Kasım 2012 Pazartesi - 10:19

Sn.Bakanım, emeklilikte yaşa takılan biz mağdurların sorunu çazülmeyecek.Bunuzaten tahmin ediyoruk.Ayrıca Sesimizi keselim diye , yaş sınırı Yükselecek haberleri çıkartılarak psikolojik baskı da yapıldı.

UMMUHAN / denizli
26 Kasım 2012 Pazartesi - 10:13

sayın bakan kendiniz için 2 yılda emekliliği hemen onayladınız sizde bizim gibi bekleseydiniz hakmı bu zaten bizim yasal hakkımıza el koydunuz

hüeseyin / ankara
26 Kasım 2012 Pazartesi - 09:52

yazı beşlığını 'prime takılanlara müjde' diye yazın 'yaşa takılanlarla ne alakası var.???

yaşa takılan / istanbul
26 Kasım 2012 Pazartesi - 01:25

sayın muhittin arkadaşıma katılıyorum tüm yazımları için benimde beş sene geçti 9000 pirim var hala bekliyorum neyi bekliyorum anlamakta güçlük çekiyorum bu işte bir alavere dalavere var ama bekleyip görecegiz yasal hakkımı anayasa mahkemesinde arayacagım üç bin beş bin bakmayacagım giden tl olsun sonuç ne olursa olsun bekleyip görecegiz ssk acıklarını biz yaratmadık 30senedir pirim ödüyörum bu ülkeye sayın çalışma bakanı çelik sizin gibi bir gece yarısı çıkardıgınız kanunla emeklilik hakkı verdiniz kendinize gelince şapur şupur vatandaşa gelince yarap şükür elhamdulillah.

mustafa /
25 Aralık 2012 Salı - 11:38

yaşa takılıpda emekli olamayanlar, akp hakkımızı geri verip bizi emekli etmesse ona oy verenler ben de dahil yazıklar olsun ona. 5 milyon kişi olduğumuz söyleniyor.Büyük bir oy potansiyeli bu.

Recep ALTUN / Kocaeli
25 Kasım 2012 Pazar - 21:40

Siz bizimle dalgamı geçiyorsunuz başlık nasıl sonuç nasıl insanları yalandan umutlandırmayın.Lütfen yazılanlara dikkat edin.

Leyla Kolman / Ankara
25 Kasım 2012 Pazar - 17:25

Arkadaşlar burada Murat Bey emeklilikte yaşa takılanları yazmamış sadece yaşı doldurup prim eksiği olanları yazmış bazı arkadaşlar bu haberi yanlış anlıyor,bu siteyi yönlendiren arkadaşlar haberin başlığını yanlış atmış,inşallah bu yasa da çıkar buradan gelen büyük geliri emeklilikte yaşa takılanlara kullanırlar

mustafa / üsküdar
25 Kasım 2012 Pazar - 16:55

haber evet yazıklar olsun size emeklilikte yaşa takılanlar la ilgisi varmı

hkann /
25 Kasım 2012 Pazar - 12:21

Türkiye de her kurum farklı bir emeklilik sistemi ile emekli olabiliyor.Askeler , polisler , ağır işte çalışanlar, milletvekilleri..vs Ülkede sadece bunları yıpranıyor.Anayasada herkes eşittir değil mi. Peki bizim anayasa hakkımız nerede. Adalet bunun neresinde.Herkes eşit olmalı eşit haklara sahip olmalı.İlahi adalet var tabi inananlara..

dışses / BURSA
25 Kasım 2012 Pazar - 11:25

Bir haberi çarpıtarak umut tacirliği yapmak iye buna

hülya kulaksız / antalya
25 Kasım 2012 Pazar - 11:20

Kamil ercan beye katılıyorum yaşa takılanlar ile ilgilimi anlayamadım

Muhittin / sakarya
25 Kasım 2012 Pazar - 10:57

emeklilite yaşa takılnaların hakalrını anayasa onaylamadı eşitlik ilkesine ters diyerek 2002 de anayasaya rağmen bu iktidar beklemeli emeklilik uydurmasıile gasp etmeye başladı hakjlarımızı hatta benim bildiğimkadarısıile danıştayda veya yargıtaydan kesin karar da hala çıkmadı hepsi kelşimeoyunu hak gaspı devlet eli ile hırsızlık yapıyorlar

Muhittin / sakarya
25 Kasım 2012 Pazar - 10:53

başarılı sgk müdürü varmış Fatih bey bizlerin haklarını gasp edip özel sektöre sağlık harcamaları adı altında versin haksızları emekli etsin zarar 75 trilyona çıksın sonrada 20 yıl önceki 2 milyar zarar eden ssk müdürü k.oğlunu sorumlu tutsunlar bir yerde KUL hakkı yeniyorsa orada işler rast gitmez asla gitmez

Muhittin / sakarya
25 Kasım 2012 Pazar - 10:50

bu haberin EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARLA alakası yok yine hak etmeyenlere af var bizlerin hakalrını resmen çalıyor primyatırmayanlara kaçak çalışanlara af çıkarıyor daha öncede torba yasaçıkarıp pancar süt fişi getirenleri af edip 2 inek satan bankalardan cüzi miktarda kredi çekerek emekli ettiler bunları EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARIN gazabı fena çarpacak hem bu dünyada hem öbürdünyada

Muhittin / sakarya
25 Kasım 2012 Pazar - 10:43

1983 den beri primyatıran ve EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN birisi olarak 10500 kadar yevmiyemle hala 13 ay bekleyeceğim bu haberin bizle asla alakası yok sadece prim yatırmayanlarla var bu KUL hakkı yiyenlerin kazanılmış sp edenlerin haşa bundan büyük beddua yok ALLAH belasını versin bizlerin hakları kursaklarında kalsın yöneticiler ben 1983 yılında devletimle akit yapmışım 25 tıl 5225 yevmiye ile emekli olacaktım dereden geçerken at değişen zalimler KUL hakkı yiyen sahte müslümanlar sizleri ALLAH a havale ediyorum mahşerde dahi ellerim yakanızda sayın çelik efendi başbakan efendi kendileri 25 yılda emekli oldu geri bağışlasınlar bakalım aldıkları maaşları bu yasa 1999 dainşl. admin ler bu yazımı yayınlar

abdurrahman /
25 Kasım 2012 Pazar - 00:02

bizde açlık gırevimi yapalım kaldıki istediğimiz anamızın ak sütü gibi helal bir haktır

/
25 Ocak 2014 Cumartesi - 03:30

bazıların baya zoruna gitmis

abdurrahman /
24 Kasım 2012 Cumartesi - 23:40

ya biz yıllarca sigortalı çalıştık pirimimizi fazlasıyla doldurduk ama yılarca kayıt dışı yüksek ücretle çalışana emeklilik hakı veriliyor hakımı helel etmiyorum

kamil ercan / istanbul / beykoz
24 Kasım 2012 Cumartesi - 16:50

sayın muratbey bu nasıl emeklilikte yaşa takılanlar ile ilgili yazı ben anlayamadım çünkü burada bahsedilen yaşını doldurmuş fakat pirim eksigi olanlardan bahsediyorsunuz oysaki bizler pirimini tamamlamış en az 25 sene çalışmış ama sonradan çıkan yasa geregi yaşımız yükseltildigi için yaşa takılıp emekli olamayan haklarımız gasp edilmiş olupmadur sınıfına girmişiz bizler ilk sigortaya başladıgımızda 5000 iş günü 25 sene de emekli olunacak yasalarla işe başladık şu anda bizlerin pirimleri en az 7000 e ulaşmıs ama emekli olamıyoruz devlet kendisi dahi yaşlısınız deyip iş vermiyor gencsiniz diyede emekli yapmıyor bu nasıl bir çelişkidir bunu sayın faruk çelike sorabilirmisiniz saygılar bana cevap yazarsanız sevinirim

can ekim / ankara
24 Kasım 2012 Cumartesi - 10:46

bu pirimi dolmuş, yaş bekleyenleride sevindirecekmi.

Yaşa takılan / istanbul
24 Kasım 2012 Cumartesi - 10:24

Sayın haber evet yetkilisi, yorumumu yayınlarmısınız bilmiyorum. Lütfen başlığı düzeltin, EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILAN DEĞİL BU, EMEKLİLİKTE PRİME TAKILANLAR diye düzeltirseniz, yaşa takılan bir suru maduru boşuna sevindirmemiş olursunuz. Bizimle uzaktan yakından hiç bir ilgisi yok bu çalışmanın. Yan gelip yatmış, yeni uyanıp emekli olmak isteyenlere çıkar bu kanun. Bizim gibi 27 senedir 9350 gün prim ödemiş, fakat daha 2,5 sene bekleyenlere ödemeye devam deniyor. Bizde seçimlerde vereceğiz cevabımızı.

HÜLYA / ANKARA
24 Kasım 2012 Cumartesi - 07:30

BEN 18 YAŞINDA İŞE GİRDİM SUÇUM BUMU.DEVLETE ERKENDEN HİZMET VERMEK Mİ.BEN PRİM GÜNÜMÜ DOLDURMUŞUM 1 GECEDE 9 SENE BİRDEN YAŞ VURMUŞ, TOPLAM 29 SENE ÇALIŞACAKMIŞIM DİĞER ÖBÜR TARAFTA GEÇ İŞE GİRMİŞ.15 YIL ÇALIŞMIŞ YAŞA TAKILMAMIŞ EMEKLİ ET.ADALETMİ SİZİN YAPTIĞINIZ.BİRAZ PARTİNİZİN ADINA YAKIŞIR İŞLER YAPIN ADALETLİ OLUN.ÖNCE PRİM GÜNÜNÜ DOLDURUPTA YAŞA TAKILANLARI EMEKLİ EDİN...

ibrahim / kütahya
24 Kasım 2012 Cumartesi - 00:33

peki milletvekilleri neden kısa sürede emekli oluyor onları anaları nerde doğurmuş

EMEKLİLİKTE YAŞA TAK /
23 Kasım 2012 Cuma - 23:55

Bu yazının neresinde emeklilik yaşa takılana müjde?Prim eksiği olanlara müjde veriyor.KAYIT DIŞI ÇALIŞMIŞ VERGİ ÖDEMEMİŞ AMA EMEKLİ OLACAK OH NE ALA VALLA.

KAMİLE / istanbul
23 Kasım 2012 Cuma - 21:43

Bir başlığa baktım. bir de Yazının sonuna. Ne alaka?

ayel / İstanbul
23 Kasım 2012 Cuma - 21:12

İnsanlarla dalga geçmeyinnnn...Bir yazının başlığına bir de içeriğine bakın Yuuhhhh yaniii

dilek emiroğlu / istanbul
23 Kasım 2012 Cuma - 20:37

sayın bakanın bizim primlerimiz doldu fakat yaş bekliyorum ve bana tam 8 yıl vurdu benim gibilerde sizden müjde bekliyor yani benim cebimden 8yıllık maaşımı zimmetlediniz saygılarla

ahmet / düzce
23 Kasım 2012 Cuma - 20:31

yaşı tamam olup pirimi eksik arkadaşlar icin güzel haber,amma yabiz yani yaşa takılanlar pirim ödeme tamam sigortanın yaşı tamam bekliyoruz,sayın başbakanımızdan hayırlı haberler bekliyoruz inşallah,sayın faruk çelik beyin bu işi çözecek gücü yok ondan öyle konuşuyor ,adam gibi adam sayın başbakanım bizim sorunumuzu çözer .....

/
23 Kasım 2012 Cuma - 19:52

BU HABERİN YASA TAKILANLARLA NE ALAKASI VAR BAŞLIKLARI ATARKEN OKUMADANMI ATILIYOR BU YAZDIGINIZ YASINI DOLDURANLARLA İLGİLİ YASA TAKILANLARLA NE ALAKASI VAR

hasan / bursa
23 Kasım 2012 Cuma - 19:19

sayın akan yaşı dolmuşlara borclanma hakkı veriyorsunuz ya yaş bekleyenlerin günahı ne bakan bey be günajhı ne bunların nicin hakkını vermiyorsun bakan bey nicin her sene yaş bekledikce maaş düşüyor her sene yaş bekle maaş düşüyor yaş bekleyen arkadaşlar madem yaşı dolanlara borclanma getiriyon bizlerinde yaş bekleyenlerinde hakkını ver bu adaletsizliği düzelt bakan bey

düşünen vatandaş /
23 Kasım 2012 Cuma - 18:51

emeklilikte yaş mağdurları için MÜJDELİ BİR DURUM bulunmuyor.hak edilen emeklilik hakkı acilen verilmeli,mağduriyete son verilmelidir.

yaşar. prime takılan / Ankara polatlı
16 Temmuz 2013 Salı - 01:30

ortaya bir şey atıyorlar, seçim yaklaşırken.. milleti umutlandırıyor, ağzına bir parmak bal çalıyorlar. ondan sonrada bişe yapmıyorlar. 50 yaşıma geldim. 1982 sigorta girişim ve kimse iş vermiyor sigorta primimi nasıl yatıracam. devlet eksik primlerimiz için kredi hakkı versin maaşımızdan kessin.

millet başkan / istanbul
11 Aralık 2012 Salı - 23:04

güzel şeyleri örnek olarak gösteren onları kendi politikası gibi gösteren ak parti li başta sn başbakanımızın adaletli olduğunu %50 oyun gücüyle kararlar aldığını her fırsatta dile getiriliyor ise 5 milyon kişinin 1999 yılından önce çalınmış haklarının iade edileceğine inanıyorum sn başbakan hakkımız olanı istiyoruz fazlasını değil 25 ve 20 yılın emeğini istiyoruz milletin gücüyle gelip koltuğa oturan ve 2 yılda emekli olan milletkili bizi temsil edemez Allah ın karşısında kim şahidiniz olacak kul hakkı ödenemez kazanılan hak geçmişte verilmişt

/
11 Aralık 2012 Salı - 13:41

NEDEN ÇALIŞMAMIŞ YATMIŞ ONDAN SONRADA GERİYE DÖNÜK BORÇLAN EMEKLİ OLDA ÇALIŞIP HERŞEYİNİ DOLDURUP VE ŞU ANDA İŞSİZ MAĞDURLAR İÇİN TARTIŞMA YAPMAYALIM OLUYOR BU NASIL BİR ADALETTİR YA

yaşar çiligül / Ankara polatlı
10 Ağustos 2013 Cumartesi - 00:38

prime takılanlardanım. yaşım 50 oldu ve halı hazırda yaştan dolayı işe almıyorlar. sabırsızlıkla bekliyoruz müjdeli haberi.. teşekkürler. inşallah umutsuz bir vaka olmaz.

BAYRAM / DENİZLİ
02 Aralık 2012 Pazar - 12:52

AKP BİZİ EMEKLİ ETMESSE BİZLERDE EL BİRLİĞİYLE AKPİ ÇOK İYİ EMEKLİ EDERİZ OZAMA GÖRÜRLER GÜNLERİNİİ Biz sadece kazanılmış hakkımzı istiyoruz..sana yaşı düşürenmi varr utanmaz Faruk çelik sanki hakkıylamı miletvekili seçildi kendisi artvinli gidip urfada seçim döneminde listde ön sırya koyuldu öyle seçildii bunun aldığı maaş bir kere haramm bunlara güvenmiyelimm..

can / ANKARA