GÜNÜN MANŞETLERİ


Emeklilikte Yaşa Takılanlar Anketinde Son Durum!..

Emeklilikte Yaşa Takılanlar Anketinde Son Durum!..

05.02.2012 12:20:17

Haberevet'in emeklilikte yaşa takılanlar anketi devam ediyor.

Anasol-me (DSP-MHP, ANAP) koalisyonu döneminde, IMF'nin emri ile hakları ellerinden alınan Emeklilikte Yaşa Takılanlar, emeklilik haklarını elde edebilmek için Meclis'e bir çıkartma yapmaya daha hazırlanırken, sosyal medyadaki etkinlikler de devam ediyor.
Emeklilikte Yaşa takılanların yoğun talepleri üzerine www.haberevet.com tarafından başlatılan ankete katılım da her geçen gün hızlı bir şekilde artıyor.
www. haberevet.com yayın kurulu tarafından yapılan açıklamada, ankete katılımın arzu edilen seviyeye ulaşmasının ardından, sonuçların başta Başbakan Sayın Recep Tayyip Erdoğan ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sayın Faruk Çelik olmak üzere, bütün ilgililere ulaştırılacağı belirtildi.
www.haberevet.com'un emeklilikte yaşa takılanlar anketi için tıklayınız!...





Etiketler : emeklilikte ya?a tak?lanlar anket

YORUM YAZMAK İÇİN TIKLAYIN

Bu yazıya yapılan yorumlar

yaş mağduru / ankara
31 Mart 2012 Cumartesi - 01:36

erken emeklilik değil kardeşim. 25 yıl çalıştım özelde 8200 pri yatırdım 45 yaşındayım. erken değil.ğasp edilmiş hakkın iadesi buuuuuuuuuuuuuu.

yaş mağduru / ankara
31 Mart 2012 Cumartesi - 01:35

DERNEKLEŞELİM.

ibrahim / eskişehir
30 Nisan 2012 Pazartesi - 23:51

bizlerin başlangıçta hak olarak ve şu koşulları tamamladığınızda kanunen emekli olusunuz denilince koşullar bitti ama tc nin kanunları bizi nedense hakkımız olan şeylerde pas geçerken bazılarınıda masa başında uyuklarken oy birliği ile kabul edilmiştir sesleri sıçratmasıyla kıyak ve süper maaşlarla emekli eden kanun işleyiveriyor hz ömerden sonra insanlara adil davranım malesef yer yüzünden kalkmıştır allah biz madurları korusun kollasın o bir şekilde yer ve mekan bilinmez ama mutlaka adaletini uygular bu adalet tecelli olmadan yetkililer masa başından kalkabilsinler

mehmet / kayseri
25 Mart 2012 Pazar - 05:03

Bu memleketi bir ömür boyu çalışmak zorunda bırakılan bu eli öpülesi işçiler, emekçiler mi bu hale getirmiş:)38 yaşında emekli edip ödüllendirdiğinizinsanların açığnı neden bu mazlum kesime ödetiyorsunuz. İşi biten,seçilemeyenvekillere gelince bunların çok mu ihtiyacı var ki paraya kıyak emekli olup,ülkenin vergileriyle, garibin gurabanın hakkıyla dünyanın maaşını cukka ediyorlar. Bunun vebali,günahı yok mu, kuldan utanmaz iseniz Allahtan da mı korkunuz yok. Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste...Seçimlerde görüşmek üzere

ismail / bursa
19 Şubat 2012 Pazar - 19:35

sabır acıdır ama meyvesi tatlıdır der büyüklrimiz.
sabırla biz bu işin üstesinden geliriz inş.sesimizi duyurmaya devam edersek seçime kadar bu iş çözülür.2015 e fazla kalmadı
hadi ankete katılmaya devam

Süleyman / afyon-dinar
17 Mayıs 2012 Perşembe - 13:22

neden siyasiler bu kadar duyarsız anlamakta zorluk çekiyorum kendileri için 2 yıl çalışıp emekli olmayı reva görenler biz neden görmezlikten gelirler artık hakkımız olanı verniz sadaka istemiyoruz.

hasan / kütahya
14 Mart 2012 Çarşamba - 00:16

bu hükümetin bu yasayı cıkaaracagı yok senin benim paramı saga sola dagıtıyorlar asam önceden sayılan staj da aldıgımız sigortayı bile bu hukumet saymıyor üatelik iki sene işci gib calıştık yazık be yazıklar lsun on sene oldu hala bu yasayı sallıyorlar işleri gücleri vergi vergi nerden para buluruz vergi yaşa takılanlar sorununu bu hukumet cözmez oy vermeye devam devam

++turan / erzuru m
08 Temmuz 2012 Pazar - 11:14

süper emeklilikte son durum ne mart dediler dert oldu 99 öncesi emeklilik hakkımızı istiyoruz

BORA ÖZOL / İZMİR
06 Şubat 2012 Pazartesi - 10:44

TÜM MAKAMLARA DİLEKÇEYİ DOLDURUP GÖNDERİN..BU SİZİN HAKKINIZ..DİLEKÇE ÖRNEĞİ AŞAĞIDA 3 BÖLÜM HALDE BİRLEŞTİRİN..

BORA ÖZOL / İZMİR
06 Şubat 2012 Pazartesi - 10:36

YAŞA TAKILAN İTİRAZDİLEKÇESİNİ 3 BÖLÜM OLARAK AŞAĞIDA GÖNDERDİM ...İLGİLENEN ARKADAŞLARA

BORA ÖZOL / İZMİR
06 Şubat 2012 Pazartesi - 10:07

NEDİR BU 40 LI YAŞLARIN ÇEKTİĞİ??... KITLIK GÖRDÜK EKMEK, MARGARİN, ÇAY , TÜP KUYRUKLRI VS GEÇTİ HAYATIMIZ.KIBRIS HAREKATINDA KARARTMALARI GÖRDÜK KALIN PERDE ARKALARINDA..OKULLARDA SIRA ALTINDA GEÇTİ KURŞUN YEMEMEK İÇİN TERÖRDEN..SAĞDAN SOLDAN...PANZER GİRDİ BAHÇEYE UYANDIK..İHTİLAL YAŞADIK !ASKERLE GİRDİK SINIFA..90 DAN BUYANA KRİZLER YAŞADIK SAYISIZCA ERTELEYNDİ EMEKLİLİK İNSAFSICA YETER ARTIK...TEŞEKKÜRLER

BORA ÖZOL / İZMİR
06 Şubat 2012 Pazartesi - 10:06

YAŞA TAKILAN İTİRAZDİLEKÇESİNİ 3 BÖLÜM OLARAK GÖNDERDİM İLGİLENEN ARKADAŞLARA

BORA ÖZOL / İZMİR
06 Şubat 2012 Pazartesi - 10:06

KONU: YAŞA TAKILAN '' EMEKLİLİK '' İLE İLGİLİ İTİRAZ DİLEKÇESİ Sayın Başbakan

ANKARA

Doğum tarihim ../../19.. olup,..././..19.. tarihinde .......olarak ...............de çalışma hayatına başladım.08.09.1999 tarih ve 4447 sayılı yasa ve bu yasanın kademeli geçişle ilgili maddelerinin Anayasa Mahkemesi tarafından iptal edilmesi üzerine düzenlenen 23.05.2002 tarih ve 4759 sayılı yasadan önce, bayan/erkek bir çalışan olarak 20/25 çalışma yılını doldurduğumda yaşıma bakılmaksızın emekli aylığı bağlanmak ve emekli ikramiyemi alarak emekli olabilecektim. Ancak 23.05.2002 tarihinden

BORA ÖZOL / İZMİR
06 Şubat 2012 Pazartesi - 10:05

TBMM'de kabul edilerek 01.06.2002 tarihinde yayımlanarak yürürlüğe giren 4759 sayılı yasa ile 23.02.2002 tarihinden itibaren bir gecede emekliliğime kalan sürem .. yıl ...güne yükselmiştir.Yani 23.02.2002 tarihli yasa ile bir gecede ekmeli olmak için çalışamam gereken süre yaklaşık ..yıl artmıştır. Kısacası emekliğime kalan süre bir gecede yaklaşık 2 katına çıkmıştır. İnsan yaşamında 7 yılın ne kadar uzun bir zaman dilimi olduğu ve bu zaman dilimine ne ad altında olursa olsun yapılan müdahalenin, hukukla, insafla ve insaniyetle izahı mümkün olmadığı açıktır.23.02.2002 tarihine kadar ..yaşında tüm haklarımla (emekli ikramiyesi,emekli maaşı,sağlık yardımları) emeklilik hakkıma kavuşabilecek iken, Devletin güvenlik ve istikrarı ile devletin sosyal bir hukuk devleti olma ilkesine de aykırı bir düzenleme ile emekliliğime kalan süremin ..yıl artırılması ve emeklilik hakkıma kavuşmak için yeni

BORA ÖZOL / İZMİR
06 Şubat 2012 Pazartesi - 10:04

Ayrıca yine benimle aynı tarihte işe başlamış fakat benden 7 yaş büyük olan çalışan ise 25 yılını doldurduğunda hiç beklemeden rahatça tüm haklarıyla birlikte emekli olabilecektir. Bu da bahse konu düzelmenin hukuk vicdanına aykırı olduğunun ayrı bir göstergesidir.

Devlete güven, istikrar ve sosyal hukuk devletine aykırı bu düzenlemenin değiştirilerek bahse konu düzenleme ile yüklenilmiş olan yeni mükellefiyetlerden ve hukuk vicdanına aykırılıklardan kurtulmak için gereğinin yapılmasını ve mağduriyetimin giderilmesini saygılarımla arz ve talep ederim?/../2012

BORA ÖZOL / İZMİR
06 Şubat 2012 Pazartesi - 10:04

NEDİR BU 40 LI YAŞLARIN ÇEKTİĞİ??... KITLIK GÖRDÜK EKMEK, MARGARİN, ÇAY , TÜP KUYRUKLRI VS GEÇTİ HAYATIMIZ.KIBRIS HAREKATINDA KARARTMALARI GÖRDÜK KALIN PERDE ARKALARINDA..OKULLARDA SIRA ALTINDA GEÇTİ KURŞUN YEMEMEK İÇİN TERÖRDEN..SAĞDAN SOLDAN...PANZER GİRDİ BAHÇEYE UYANDIK..İHTİLAL YAŞADIK !ASKERLE GİRDİK SINIFA..90 DAN BUYANA KRİZLER YAŞADIK SAYISIZCA ERTELEYNDİ EMEKLİLİK İNSAFSICA YETER ARTIK...TEŞEKKÜRLER

MUSTAFA / BURSA
06 Şubat 2012 Pazartesi - 03:28

GASP edilen haklarımızı gidip istemiye istemiye AB kapısındanmı ? aryacagız ..SİYAH setcilere soru yorum ???

Çağatay / Tekirdağ
05 Şubat 2012 Pazar - 15:31

Arkadaşlar benim merak ettiğim şu bazı kardeşlerimiz bu ankette hayır oyun kullanmış ben niye böyle bir görüşleri olduğunu merak ediyorum acaba açıklayabilirler mi?

Ümit / Ağrı
05 Şubat 2012 Pazar - 13:12

Sayın Haberevet ve Kızgın Adam; Bizlerin bu önemli sorununa göstermiş olduğunuz samimi takip ve destek karşısında teşekkür etmek karşılığı değil, iyi ki varsınız...

gul / bursa